vineri, 29 aprilie 2016

Jurnalul schimbarii atitudinii mentale si emotionale fata de alimentatie - puterea mintii noastre

Am citit mult despre importanta unei atitudini pozitive si constructive in orice ne propunem sa facem. Sunt zeci, sute de meditatii ghidate pe internet, pe care le putem folosi pentru a ne seta mintea sa obtinem ce ne dorim. Cati dintre noi credem cu adevarat sa aceste functioneaza?

Am fost invatati ca doar ce este palpabil, concret, logic, este real. Restul sunt povesti, cel mult efectul placebo a unor minti credule. Iar daca la unii functioneaza, acest lucru se datoreaza unor coincidente fericite si in nici un caz nu este ceva repetabil, accesibil tuturor.

Acestea sunt credinte bine inradacinate la nivel de subconstient, cu care ma luptam si eu de cand am descoperit posibilitatile infinite ale mintii, Citeam, auzeam, chiar sustineam cu voce tare si in fata oricui dorea sa ma asculte, ideea ca avem capacitatea sa realizam orice cu ajutorul mintii noastre, dar cand era sa pun in practica, chiar si la cele mai banale lucruri ma loveam de tiparele mele subconstiente. Un astfel de tipar era legat si de capacitatea mea de a-mi schimba dieta pentru totdeauna si a ma simti in forma si plina de energie in corpul meu.

O data cu cea mai recenta hotarare a mea de a imi schimba dieta si stilul de alimentatie, mi-am propus sa ma folosesc de tot ce stiam pentru a reusi. Inclusiv de vizualizari si meditatii ghidate care sa imi accelereze metabolismul, excretia toxinelor, sa-mi imbunatateasca digestia si sa imi echilibreze aportul de alimente. Toate aceste obiective tineau de modul in care corpul meu functiona (sau nu).



Mergand pe premisa ca suntem capabili sa mutam muntii din loc atunci cand ne lasam imaginatia sa preia controlul, am creat propria mea meditatie. Voi reda aici ce am spus si "vazut" in mintea mea si s-a transpus apoi intr-o mai buna digestie, reglarea scaunului, scaderea in greutate si alte beneficii.




"Respir adanc si un val de relaxare ma invaluie din cap pana in picioare......
.....Sunt relaxata si respir profund si rar....
.... Undele cerebrale trec din frecventa Beta in Alfa....
......25....respir....24.....respir....23.....respir......{......}....3....respir....2.......respir.....1....
......Un fascicul de lumina alba, purificatoare, coboara spre mine.......
.....Acest fascicul patrunde prin crestetul capului.....imi inunda interiorul capului, nasul, gura.....
.....curata la nivelul capului orice impuritate sau energie negativa existenta aici.....
......coboara mai jos prin gat, in piept..... dizolva si purifica orice energie joasa si echilibreaza celulele de la acest nivel....fasciculul de lumina purificatoare ajunge in brate, antebrate, maini....elibereaza tensiunea si relaxeaza tesuturile....
........fasciculul de lumina alba coboara spre stomac, abdomen, scaldand in aceasta lumina toate organele, tesuturile si celulele de aici......
.......acum coboara mai jos, in zona bazinului, curata si echilibreaza toate organele, tesuturile si celulele de la acest nivel....
........lumina alba coboara prin picioare, tot mai jos, pana ajunge in talpi si de aici in pamant, se intoarce in natura si isi reia ciclul."

Aceasta meditatie ma ajuta sa imi vizualize toate organele, tesuturile si organele, sa transmit subconstientului meu prin imagini mentale ce are de facut si ma concentrez de fiecare data pe ce simt ca am cea mai multa nevoie.

O data sau de mai multe ori pe zi, a functionat de fiecare data, dar asta cand am inceput sa cred in capacitatea mintii de a-si exercita rolul de creator al realitatii de care beneficiaza corpul meu fizic.

Va invit sa va creati propria meditatie/vizualizare si sa o folositi pentru a va simplifica si eficientiza procesul de transformare al alimentatiei si stilului de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa impartasesti cu mine gandurile tale aici.

Andra Todirita