duminică, 26 iulie 2015

Bine v-am gasit!

Bucurie!

Iubire! 

Curaj!

Acesta este salutul meu pentru voi, cititorii acestui blog.

Cine sunt?
Ma numesc Andra Todirita, sunt ceea ce ati putea numi consilier, coach, prieten.

Ce fac?
Am studiat cu sarguinta si incantare metode stiintifice, larg aplicate in lume, puse la punct in centre de cercetare internationale, care au ca SCOP ghidarea oamenilor pentru a iesi din Impas, Blocaj sau Nesiguranta si a gasi si implementa solutiile de care au nevoie pentru atingerea obiectivelor lor.

De ce am ales aceasta cale?
Am intampinat multe obstacole in incercarea de a deveni propriul meu stapan pe plan financiar, o sotie si o mama implinita si sigura pe mine, o femeie increzatoare si o fiinta umana completa.

Am vazut pe pielea mea cat este de complicat sa lupti cu "demonii" trecutului, cu tiparele copilariei si adolescentei si atunci cand am gasit metoda de a ma elibera de ele, am decis sa pun aceasta descoperire in mainile tuturor.

Va invit alaturi de mine sa ne curatam mintea si viata si sa redescoperim copilul din noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa impartasesti cu mine gandurile tale aici.

Andra Todirita