marți, 8 mai 2018

Cum m-am redescoperit ca o femeie puternica, seducatoare

Din copilarie am fost invatata ca intelectul si succesul academic ma vor propulsa in viata. Aspectul fizic, frumusetea si atitudinea feminina, seducatoare, fiind resursele la care apeleaza femeile care nu au altceva mai bun sa le recomande.

Dar sufletul meu nu vroia sa asculte. Ma simteam captiva intr-o colivie intelectuala, seaca si monotona. Da, am invatat foarte bine, am excelat pe plan academic si apoi profesional. Am intrat intr-o relatie stabila de mica (primul prieten mi-a devenit si sot) si apoi am facut un copil, o fetita minunata.

Dar eu, femeia din mine? Unde era ea? Si mai ales, cine era ea?
Sunt mai mult decat un punct de echilibru in familia mea? O piesa de domino care isi joaca rolul in societate?

M-am intrebat mereu cum arata seducatoarea din mine, femeia pasionala, puternica prin vulnerabilitatile ei. Citisem despre asta, dar mi se parea dificil sa ma deschid atat de mult catre necunoscut. Daca faceam ceva gresit? Daca deveneam ridicola? Ce s-ar fi intamplat daca cei din jur nu m-ar mai fi luat in serios?

Simteam de ceva vreme ca energia femeii care puteam fi fierbea undeva in interiorul meu, abia asteptand sa fie eliberata, dar nu aveam curajul sa ii dau voie sa se exprime. Pana cand...in viata mea a intrat in mod neasteptat un alt suflet, a carui energie masculina, manifestata simplu si profund, a scos instant la suprafata latura feminina pe care o tinusem atat de mult timp ascunsa.

Si nu a fost un eveniment bland, susurul unui parau care razbate printre stanci catre suprafata, a fost explozia unui gheizer cu apa fierbinte, tinuta sub presiune si eliberata dintr-o data! Nu stiu cate dintre voi ati simtit ca mergeti pe strada, dar plutiti parca deasupra asfaltului, ca inima v-o ia la galop si buzele se misca de la sine intr-un suras complice. Energia forma un halou viu in jurul meu, vibrand parca in fiecare celula si facandu-ma sa ma simt frumoasa si senzuala, indiferent ce faceam pe parcursul zilei.

Am simtit cum imi cresc aripi. Sotul meu a devenit brusc mult mai prezent si atent la farmecele mele :) M-am simtit rasfatata si dorita, frumoasa si seducatoare, curajoasa si delicata. Nici o clipa nu am perceput ca nu mai sunt respectata sau ca mi se pune la indoiala inteligenta, realizarile. In plus am inceput sa imi acord mai multa atentie si sa ma bucur de timpul meu personal. Parca mi se luase un val de pe ochi si descopeream ca merit mai mult, ca pot sa fiu mai mult decat fusesem pana atunci.
Energia mea parea infinita si lucruri pe care pana atunci le faceam cu dificultate au devenit acum usoare si placute.

Nu neg ca intensitatea senzatiilor m-a speriat putin, m-a luat pe nepregatite, dar bucuria care imi umplea sufletul mi-a depasit orice neliniste.

Am hotarat atunci si acolo sa nu mai pierd niciodata aceasta energie, dar ca voi invata sa o alchimizez si sa o catalizez din interior, nu neaparat prin prezenta unei altfel de energii in imediata mea apropiere.

Cel mai important lucru pe care l-am invatat din aceasta trezire a femeii din mine, a fost ca iubirea este infinita, ca suntem capabile sa oferim oricat de multa compasiune, blandete, intelegere, pasiune, bucurie, pentru ca atunci cand suntem acordate la geniul puterii noastre feminine devenim un canal de iubire neconditionata si cred din ce in ce mai mult ca manifestarea ei de cat mai multe dintre noi este cheia catre un nou Pamant, care sa vibreze la alta frecventa, un pas decisiv in directia evolutiei lumii noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa impartasesti cu mine gandurile tale aici.

Andra Todirita