vineri, 11 mai 2018

Cine sunt? Ce vreau?

Aceste randuri au ajuns la mine din partea unei prietene care trece printr-o perioada de autocunoastere si a simtit sa puna pe hartie si sa impartaseasca cu noi reflectiile personale.

Va las in compania gandurilor ei, in care cred ca ne regasim la un moment dat fiecare dintre noi :)

"Cine sunt? Ce vreau?
Nu stiu exact. Am o neliniste in mine care nu ma lasa sa iau decizii, care ma tine permanent in garda. Vreau sa scap! 
Din ce, mai exact? 
Din cotidian, din monotonie. Vreau sa ma simt vie, energia e ca un drog, un drog al fericirii. Am gustat din el si acum, chiar daca nu se mai poate, il vreau...Ma lupt cu dintii si ghearele pentru el!
Dar pot sa-l mai am, pot regasi acele clipe de extaz? Probabil ca nu. Nu in forma asta...

Atunci ce caut?
Banuiesc ca pe mine. Sunt undeva inauntrul meu, dar nu ma pot gasi. 
Corpul meu se revolta, ma incetineste, parca vrand sa ma tina in loc. Mintea o ia la goana, inima imi bate nebuneste si apoi sta, parca stransa intr-un pumn de fier.
Am mai simtit asta? Poate, candva, cand ma luptam cu demonii adolescentei. Dar niciodata cu atata ardoare. E forta maturitatii cea care ma impinge acum sa-mi depasesc barierele, sa sar abisul.
Mi-e si teama. Teama de mine, de necunoscut. Nu stiu pana unde pot merge, ce decizii sunt in stare sa iau.

Cineva imi spunea astazi un adevar arhicunoscut: "Nu cauta fericirea in altcineva, ea este in tine, acolo trebuie sa o gasesti!"
Da, stiu, dar sunt atatea obiceiuri, atatea variabile, atatia factori de care m-am obisnuit sa tin cont...Ce fac cu toate acestea, cum le scot din mine, din mintea si sufletul meu, cum ma eliberez de propriile lanturi?

Stiu ce vreau? Da...imi doresc o viata frumoasa, plina de energie si iubire, dar cum sa ajung la ea imi este din ce in ce mai greu sa inteleg.

Viata mi-a dat o mana de carti halucinanta! Ce schimb...ce pastrez?
E tulburator. As vrea sa pastrez tot si sa mai trag si alte carti in plus. Pot sa aleg eu regulile jocului? Societatea imi rade in fata, dar eu nu ma dau batuta! Pot sa creez un joc nou, cu regulile mele...ramane doar sa vedem cine va vrea sa-l joace cu mine.

Si ma intorc iar cu fata catre mine: Ce vreau? Cine sunt?
Vreau sa fiu fericita! Sunt calea spre propria fericire!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa impartasesti cu mine gandurile tale aici.

Andra Todirita